شما یک وبسایت شرکتی با درخشان و متمرکز بر مشتری دارید (یا به زودی خواهید بود). شما یک وبلاگ هوشمند و پرطرفدار دارید (یا به زودی خواهید بود). و شما یک انتخاب مهم برای ایجاد (و یا شما به زودی خواهد شد):

آیا باید وبلاگ خود را از وب سایت خود جدا کنید؟ یا آنها با هم شادتر می شوند؟

آیا بهتر است وبلاگ خود را جدا از وب سایت شرکت خود داشته باشید؟


پاسخ کوتاه ...


نه ... به احتمال زیاد. آنها را جدا نکنید به همین دلیل است


مزایای ادغام وبلاگ شما

یکپارچه سازی وبلاگ شما منافع قابل توجهی را به ارمغان می آورد که برای اکثر شرکت ها دلیل بیشتری برای انتخاب یکپارچه ارائه می دهد.


I. مزایای بازدید کننده

وبلاگ (به خوبی نوشته شده) یک راه عالی برای بازدیدکنندگان است تا بتواند شرکت شما را بشناسد، زیرا نشان می دهد که شما بیشتر مرتبط با انسان است.

بسیاری از بازدیدکنندگان وب سایت امروز انتظار دارند که یک وب سایت شرکت در وب سایت خود پیدا کنند و اگر این کار را نکنند ناامید خواهند شد.

وبلاگ یکپارچه یک تجربه بازدید کننده بدون درز را ایجاد می کند.

دوم SEO (بهینه سازی موتور جستجو) مزایای

تمام پیوندهای پیگیری شده به پستهای وبلاگ به طور مستقیم به قدرت کلی SEO در وب سایت شما کمک خواهد کرد زیرا این لینکها به دامنه اصلی شما اشاره دارند. این به همه صفحات وب سایت شرکت شما کمک می کند که در نتایج جستجو بالاتر باشد.

بدست آوردن صفحات محتوا بیشتر در سایت شما، رتبه بندی سایت را بهتر خواهد کرد زیرا گوگل سایت های معتبر محتوا را دوست دارد.

III مزایای شرکت

داشتن یک وبلاگ در وب سایت شرکت شما، شما را به عنوان یک رهبر فکری، نه تنها یک ارائه دهنده خدمات یا محصولات، به شما پیشنهاد می کند.

بازدیدکنندگان که پست وبلاگ شما را پیدا می کنند، قبلا در وب سایت شرکت شما هستند، که خیلی نزدیکتر به انجام هر اقدام متقابلی که به آن هدف می گیرید (انتخاب ایمیل، دانلود محتوا، خرید و غیره).

ساده تر و ارزان تر ساخت و نگهداری یک وب سایت واحد.

ساده تر و ارزان تر برای ایجاد و ترویج یک مارک تک.

مزایای نگه داشتن یک وبلاگ مجزا

با تمام این مزایای ادغام، چرا ممکن است به جای آن انتخاب کنید که وبلاگ خود را جداگانه نگه دارید؟ در اینجا چند دلیل قابل توجیه است:


اگر می خواهید یک محدوده باشد که به طور عمده برای پیشنهادات شرکت شما مهم نیست.

اگر می خواهید "تن" است که برای سایت اصلی شرکت شما مناسب نیست.

اگر می خواهید وبلاگ خود را به عنوان نام تجاری خود تبلیغ کنید.

اگر می خواهید خودتان را به عنوان یک متخصص حرفه ای حرفه ای ترغیب کنید.

اگر ممکن است بخواهید یک روز وبلاگ را بفروشید، اما وب سایت شرکت را حفظ کنید.

اگر ممکن است بخواهید روزی برسد یا شرکت را بفروشید اما وبلاگ را نگه دارید.

درباره جستجوگرها چیست؟

توجه داشته باشید کمبود چشمگیر SEO (بهینه سازی موتور جستجو) دلایل نگه داشتن یک وبلاگ جداگانه. این به این دلیل است که اگر هدف شما افزایش قدرت وب سایت شما در وب سایت خود باشد، بهترین راه برای انجام این کار با یک وبلاگ یکپارچه است.


این مورد مورد استفاده قرار نگرفت. در روزهای گذشته (2 سال قبل) شما می توانید هر تعداد وب سایت های جداگانه را بسازید، بیشترین لینک خود را در وب سایت اصلی خود بنویسید و با موفقیت به جستجوگرها و رتبه بندی جستجوی گوگل در وب سایت خود بپردازید.


دیگر نه.


به دلایل آشکار، گوگل لینک ساخت مصنوعی را دوست ندارد. این به خوبی برای مشتریان گوگل نیست که مایلند بهترین و مناسب ترین وب سایت ها را ببینند، نه وب سایت هایی که "کارشناسان" SEO به رتبه بندی ها دست می زنند.


و از این رو گوگل به روش های مختلفی متوقف شده است. گوگل در تشخیص و تخفیف چنین طرح های پیوند وب سایت بهتر است، که دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به پیوند طبیعی که از سایت های 3rd party واقعی رخ می دهد، بسیار بهتر است. گوگل همچنین مقدار چندانی را برای چندین لینک از یک سایت فراهم می کند. و گوگل ارزش بسیار کمی برای لینک هایی از سایت های با ارزش کم دارد.

به عبارت دیگر، گرفتن یک پیوند تنها از تعداد انگشت شماری از سایت های مجاز 3rd party معتبر خواهد شد به ارزش وب سایت خود را به عنوان قدرت SEO از صدها یا حتی هزاران لینک از سایت های با ارزش کم ارزش.


بله، شما می توانید برای ایجاد لینک های با کیفیت به وب سایت وبلاگ خود، به طوری که لینک های خود، به نوبه خود، ارزش بیشتری را به وب سایت اصلی خود، اما شما هنوز هم با استفاده از یک مرد متوسط ​​غیر ضروری کار می کنند. اگر وبلاگ بخشی از وب سایت اصلی شما باشد، سپس آنهایی که لینک را جذب می کنند، به صورت خودکار و به طور مستقیم به ارزش جستجوگر وب سایت اصلی شما کمک می کنند.


در مورد تمرکز کلمه کلیدی چیست؟ آیا می توانید وب سایت جداگانه وبلاگ را به رتبه بندی بهتر Google و ترافیک جستجو بیشتر بدست آورید زیرا شما می توانید همه چیز را، از جمله نام دامنه، برای یک کلمه کلیدی ارزشمند بهینه سازی کنید؟


بله و خیر. دامنه دقیق مسابقه و نامحدود هنوز رتبه ای برای رتبه بندی ارائه می دهد. با این حال، شما غافل از در نظر گرفتن رتبه بندی های قابل توجهی اضافی افزایش پست های وبلاگ خود را به سادگی با موجود در وب سایت شرکت اصلی خود را به جای یک سایت وبلاگ مجزا جداگانه جداگانه دریافت.


هدف نهایی شما این است که وب سایت شرکت خود را پیدا کنید، نه فقط وب سایت وبلاگ، درست است؟