ایمیل مستقیم یک نوع بازاریابی مستقیم است که در آن کسب و کار نامه ها، کارت پستالها یا سایر مواد تبلیغاتی را به مشتریان یا مشتریان گذشته، فعلی یا بالقوه می فرستد. مبارزات پست الکترونیکی مستقیم ممکن است به مصرف کننده یا کسب و کار یا هر دو هدف قرار گیرد. در بسیاری از موارد، ارسال به نقاط جمعیتی هدف (یعنی صاحبان خانه) یا بازار جغرافیایی (به عنوان مثال یک محله خاص) هدایت می شود. در اغلب موارد، این توده یا ایمیل ارسالی است، اما می توانید نامه های مستقیم را نیز در مقادیر کمتری ارسال کنید.


مزایای ایمیل مستقیم:

موثر در گرفتن پاسخ اگر به خوبی نوشته شده است و به طور مستقیم به بازار هدف شما صحبت می کند.

هزینه پستی عمده کمتر از ایمیل معمولی است.

نتایج را می توان ردیابی کرد.

منفی از ایمیل مستقیم:

بسیاری از مصرف کنندگان، بدون خواندن آنها، نامه های ارسالی مستقیم را به عنوان "نامه های ناخواسته" حمل می کنند.

نرخ پاسخ اغلب کمتر از سایر تاکتیک های بازاریابی مستقیم است.

به خصوص اگر پستی به نتایج منجر نمی شود.

راه های استفاده از ایمیل مستقیم در کسب و کار خانگی

اغلب مردم فقط در مورد تبلیغات پستی فکر می کنند در حالی که با ایمیل مستقیم صحبت می کنند. اما چند راه مختلف وجود دارد که یک کسب و کار خانگی می تواند از طریق ایمیل مستقیم برای مشتریان یا مشتریان استفاده کند:


کاتالوگ محصولات و خدمات: اجازه دهید چشم انداز همه چیز شما را نشان می دهد با ارسال یک کاتالوگ یا لیست از آنچه شما ارائه می دهد. از کوپن (# 2) برای تشویق آنها برای خرید استفاده کنید.

تخفیف و ویژه: به جای فقط ارسال یک کارت یا نامه برای معرفی محصول یا خدمات خود، چرا یک معامله خاص مانند درصد خاموش برای مشتریان برای اولین بار نیست. مردم یک معامله خوب را دوست دارند و این یک راه عالی برای جذب چشم انداز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما است.

آیتم های مفید یا راهنمایی: Realtors اغلب مشتریان و مشتریان خود را تقویم و دستور العمل. افرادی که این اقلام را دریافت می کنند، آنها را حفظ می کنند، زیرا آنها چیزی مفیدی یا مفید ارائه می دهند و نام آنها را در ذهن خود حفظ می کند، زیرا آنها هر زمانی که چشم انداز به تقویم یا دستور غذا اشاره می کنند، از آن یاد می شود. شما می توانید همین کار را انجام دهید. فقط مطمئن شوید که آنچه شما ارسال می کنید، چیزی است که مردم می خواهند با کسب و کار خود در نظر بگیرند.

یادآوری: بسته به محصول یا سرویس شما، می تواند مفید باشد برای ارسال یادآوری مشتریان و مشتریان خود. به عنوان مثال، اگر شما یک کسب و کار آمادگی مالیاتی داشته باشید، در ماه دسامبر ممکن است یادآوری های مربوط به کسرهایی را که قبل از سال به پایان می رسد و یا به صاحبان کسب و کار در مورد گرفتن W-2 و 1099 در پایان ماه ژانویه اطلاع دهید، ارسال کنید.

نمونه ها: اگر هزینه زیاد نیست، چرا یک نمونه از محصول خود را ارسال نمیکنید یا یک نمونه رایگان برای هر کسی که به ایمیل شما پاسخ می دهد، ارائه دهید؟ مردم دوست دارند آیتم های رایگان و آزمایشات قبل از خرید را دریافت کنند. نمونه ای برای آنها فرستاده می شود.

اطلاعیه ها: اگر شما محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی می کنید، مشتریان و مشتریان موجود و چشم انداز های خود را در مورد آن اطلاع دهید. باز هم، زمان خوبی برای افزودن تخفیف برای تشویق آنها برای بررسی محصول یا خدمات جدید خواهد بود.

Newsletter: در حالی که خبرنامه های الکترونیکی راه ارزان ترین برای ارائه اطلاعات به طور منظم به لیست شما، اخبار چاپ و پست الکترونیکی نیز می تواند موثر باشد. از طریق آن می توانید بسیاری از ایده های بالا مانند لیست محصولات یا خدمات، تخفیف ها، راهنمایی های مفید و اطلاعیه ها را ترکیب کنید.

نحوه استفاده از ایمیل مستقیم در کسب و کار شما در خانه

تصمیم خود را بر روی هدف قرار دهید وقتی میخواهید پست الکترونیکی خود را به مردم بفروشید چه کاری انجام میدهید؟ سفارش؟ درخواست مشاوره


نوع پستی را که می فرستید تعیین کنید. کارت پستال ارزانتر است، اما محدودیتی نیز برای اطلاعاتی که می توانید بر روی آنها قرار دهید محدودیت دارد. در عین حال یک کارت پستال ممکن است فرصتی بهتر برای خواندن از یک نامه داشته باشد که به دریافت کننده نیاز دارد تا آن را برای مشاهده محتوای باز کند.

پست الکترونیکی خود را ایجاد کنید موفقیت پیام مستقیم نیازمند طراحی یک mailer محرمانه است. برای انجام این کار، لازم است که copywriting را درک کنید. این به اندازه کافی برای گفتن مردم در مورد کسب و کار شما نیست. در عوض شما باید با صحبت کردن با نیازهای خود و ارائه راه حل برای مشکلات خود آنها را جلب کنید. شما مجاز به قرار دادن متن در یک پاکت هستید، بنابراین فراموش نکنید که پیامی را بنویسد که مردم را متنفر کند تا نامه شما را باز کند.

ایمیل خود را حرفه ای طراحی و چاپ کنید. نه تنها کلمات، بلکه چگونگی قرار دادن آنها در ایمیل خود و تصاویری که استفاده می کنید، تفاوت در مورد اینکه آیا یک پست خوانده شده است، متفاوت است. پرداخت می شود آن را توسط کسی که در مورد ایمیل مستقیم می داند انجام می دهد.

بازار هدف خود را شناسایی کنید. چه کسی ایمیل شما را دریافت خواهد کرد؟ آیا با مشتریان گذشته، چشم اندازهای فعلی یا ارسال ایمیل سرد از یک لیست پستی خریداری تماس دارید؟ اگر شما قصد خرید یک لیست را دارید، قبل از صرف هزینه هر گونه تحقیق، قبل از صرف هزینه آن، مطمئن شوید که این لیست به روز شده و با کیفیت است. علاوه بر این، قوانین مالک لیست را برای ارسال نامه دنبال کنید. به عنوان مثال، بیشتر تنها "اجاره" نام شما را برای یکی از ارسال نامه. تنها راه افزودن لیست کاربران به لیست دائمی شما این است که اگر آنها به ایمیل شما پاسخ دهند.

با استفاده از پست الکترونیکی بلافاصله با پست پست محلی خود تماس بگیرید، که ارزان ترین راه ارسال ایمیل مستقیم است. با این توضیح، یک پاکت مهر شده اغلب نرخ باز بالاتر از یک پاکت نامه فله ای دارد.

یک آزمایش تست از پست شما انجام دهید. از آنجا که گران است، شما نمی خواهید لیست کامل خود را در صورت لزوم ارائه نتایج ارائه دهید. ارسال یک آزمون تست کوچکتر به شما امکان می دهد تا ببینید که آیا در نتایج و نتایج آن موفق می شود تا آن را بهبود بخشد.

آمادگی خود را برای تبلیغ و ارسال به دفتر پست محلی خود را.

پیگیری پاسخ ها و محاسبه ROI خود را برای تعیین اینکه آیا ایمیل مستقیم یک استراتژی بازاریابی موثر در کسب و کار شما در خانه است.