نوشتن یک صفحه یا قسمت "درباره من" برای نمونه کارها، وب سایت یا وبلاگ شما هرگز آسان نیست. اما خبر خوب این است که اگر فرمول را دنبال کنید و از راهنمایی های زیر استفاده کنید، باید بتوانید بیانیه ی «درباره من» را بدون هیچ مشکلی ایجاد کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که صفحه «درباره من» یک سند زنده است، بنابراین هرگاه اعتقاد به اعتصاب، شما می توانید (و باید) دوباره صفحه را بروز کنید و به روز کنید تا اطمینان حاصل شود که دقیقا نشان دهنده جایی است که در آن زندگی می کنید.


بیا شروع کنیم.


بخش «درباره من» باید به ما بگوید چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، چطور به آنجا آمده اید و جایی که دنبال آن هستید بروید. تمرینات زیر می تواند در تشخیص همه ی آن ها مفید باشد. در مورد هر 5 دقیقه صرف 5 دقیقه. شما می توانید از پاسخ "مثال" استفاده کنید تا به شما ایده ای از آنچه که در فرم نهایی آن می تواند به نظر برسد، اما مطمئن باشید از کلمات خود استفاده کنید.


1. شما در حال انجام چه کاری هستید (در رابطه با حرفه خود) و چگونه شما آنجا را دریافت کردید؟ پس زمینه شما چگونه شما را منحصر به فرد می کند؟

پاسخ مثبت:

مدیسون مدیر بازاریابی برند است، با تجربه مدیریت تیم های جهانی و مبارزات چند میلیون دلاری. پس زمینه او در استراتژی برند، طراحی بصری و مدیریت حساب، رویکرد ذهن، اما رقابتی را به خود جلب می کند.

2. از لحاظ کاری که انجام می دهید، چه جنبه هایی در مورد شما پررنگ تر است؟ چرا؟

پاسخ مثبت:

مدیسون با اشتیاق او برای درک تفاوت های ظریف بین تبلیغات فرهنگی پرورش می یابد. او خود را "دانش آموز همیشه" می داند، مشتاق است که هر دو بر پایه های دانشگاهی خود در رشته روانشناسی و جامعه شناسی بنا نهد و با استفاده از آخرین راهکارهای بازاریابی دیجیتال، از طریق دوره های آموزشی ادامه دهد.

3. در مورد برخی از بزرگترین دستاوردهای حرفه ای و شخصی خود چه نظراتی دارید؟ چگونه ویژگی های شما به این دستاوردها کمک می کند؟ به همان اندازه که می توانید باشید.

پاسخ مثبت:

گرسنگی او برای کسب اطلاعات و تصمیم گیری برای تبدیل اطلاعات به عمل، به موفقیت های اخیر وی در گروه Rockwell کمک کرده است، جایی که او به رهبری کمپانی های برنده جایزه بین المللی برای مارک های سنگین مانند Puma، Gucci و Rolex رهبری کرد.


در همین حال، او با بهره گیری از استراتژی های مدیریت استراتژیک استراتژیک استراتژیک و اطمینان از تعادل کار و زندگی تیم خود، او را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید. مدیسون معتقد است ذهنیت در محل کار کلید موفقیت است، یک اصل او از طریق منافع خود در یوگا، مراقبه، باغبانی، و نقاشی زندگی می کند. the

4. اکنون به دنبال چه چیزی هستید؟ اگر در جستجوی شغلی هستید، با توجه به تغییر شغلی یا دنبال کردن پروژه های آزاد، در بیانیه خود ذکر کنید. (آدرس ایمیل خود را به عنوان آخرین جمله بنویسید.)

 پاسخ مثبت:

مدیسون در حال حاضر به عنوان مدیر بازاریابی آزاد کار می کند و همیشه علاقه مند به یک چالش است. برای اتصال به madisonblackstone@gmail.com دست پیدا کنید!


نکاتی برای نوشتن صفحه بزرگ درباره من