چند سال پیش، بازاریابی مقاله شامل نوشتن و ارسال محتوا برای چاپ مجدد در دایرکتوری های مقاله و سایت سندیکایی بود. در طول این مدت، داشتن مقالات شما در سایر وب سایت ها ظاهر می شد، مزیت نه تنها برای قرار گرفتن در معرض مخاطب در سایت های دیگر بلکه در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیز بود.

در طول چند سال گذشته، اثربخشی بازاریابی مقاله همانطور که در بالا توضیح داده شد، کاهش یافته است.



برای یکی، بسیاری از افراد با استفاده از این روش محتوای ضعیفی را وارد کردند. افرادی که نیازمند مقالات برای سایت های خود هستند، به جای دیگری جستجو می شوند. دوم، گوگل دو تغییری را انجام داد که بازاریابی محتوا را تحت تاثیر قرار داد. یکی، آن را یک سایت با مقاله رتبه بندی کرد، اما به همان مقاله (محتوای تکراری) در یک سایت دیگر توجه نمی کند.


بعد از به روز رسانی گوگل پاندا، وب سایت هایی را که دارای کیفیت پایین یا محتوای غیر مرتبط با آن هستند، مجازات کرد. هدف این بود که خلاص شدن از مقالات بی نظیر هرزنامه های تبلیغاتی به نفع محتوای با کیفیت بالا. این موضوع به نوبه خود تاثیرگذاری در بازاریابی مقاله و وبلاگ نویسی مهمان را در ساختن لینک ها برای جستجوگرها تحت تأثیر قرار داده است، زیرا بسیاری از صاحبان وبسایت از استفاده از مقالات افراد دیگر متوقف شده یا ویژگی اضافه شده را اضافه کرده اند (کد اضافه شده به لینک که به گوگل می گوید نادیده گرفتن آن لینک) برای جلوگیری از مجازات گوگل.


گرچه همه چیز از دست نرفته. توزیع محتوای منحصر به فرد به وب سایت های دیگر همچنان می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی کار کند.


ممکن است SEO شما را بهبود بخشد اما می تواند شما و کسب و کار خانگی خود را در مقابل یک بازار جدید به دست آورد.


مراحل بازاریابی مقاله برای ارتقاء کسب و کار خانگی

هنگامی که به درستی انجام شود، بازاریابی مقاله می تواند یک ابزار بسیار موثر و در عین حال ارزان برای ارتقاء کسب و کار شما در خانه باشد. در اینجا گام هایی برای کار بازاریابی مقاله برای شما وجود دارد.

وبلاگ های تحقیقاتی و وب سایت ها در بازار هدف شما که نیاز به محتوای دارند. در حالی که سایت نباید در جیب شما باشد، باید از طریق بازار خود آن را بخوانید و ایده مقاله شما باید متناسب با سایت باشد. تمرکز خود را بر روی سایت هایی که برای مقالات مستقل پرداخت می کنید تمرکز کنید (هیچ دلیلی برای پرداخت هزینه برای تلاش شما وجود ندارد)، اما از ارائه مقاله خود به صورت رایگان اجتناب کنید.

به دنبال اطلاعات در مورد سایت در مورد فرصت نوشتن مهمان. بسیاری از وبلاگ ها و وب سایت ها دارای یک لینک است که می گوید "وبلاگ برای ما"، "برای ما نوشتن"، "دستورالعمل ها" یا چیزی شبیه به آن. این اطلاعات را با دقت بخوانید. عدم پیروی از دستورات در نتیجه مقاله شما رد خواهد شد.

اگر هیچ راهنمایی وجود نداشته باشد، صاحب سایت ایمیل کنید. بسیاری از وبلاگنویسان و صاحبان وبسایتها به پستهای مهمان باز هستند، اما ممکن است در وبسایتشان اطلاعاتی نداشته باشند. آنها را ایمیل کنید و بپرسید که آیا مقالات را می گیرند. روشن و مشخص در زمین خود نه فقط می گویم که شما در همان طاقچه نوشتید در عوض، چند ایده ای خاص یا عناوین مقاله ارائه کنید. علاوه بر این، اجازه دهید صاحب اطلاع از شما و دلیل اینکه شما یک منبع خوب برای نوشتن در مورد موضوع هستید.

مقاله خود را برای هر دستورالعمل سایت ارسال کنید. بسیاری از سایت ها پیوست ها را نمی خواهند. دیگران لینک درون مقاله را نخواهند، اما در انتهای قطعه شما یک یا چند مورد را در زیست شناسان می پذیرند.


بنویسید زیستی جذاب که خوانندگان را مجذوب خود کند تا کسب و کار خانگی خود را بررسی کنند. اگر یک پیشنهاد رایگان برای لیست ایمیل خود داشته باشید، آن را ذکر کنید. برای مثال Sally Sue Acme Home Business است. گزارش رایگان خود را از طریق Sallywebsite.com دریافت کنید.

مقاله خود را پس از انتشار منتشر کنید. چندین دلیل وجود دارد که بازاریابی مقاله برای شما و صاحب سایت منتشر شده است. شما به عنوان یک متخصص در مقابل مخاطب سایت ظاهر می شود، به علاوه در رسانه های اجتماعی سایت و شاید لیست ایمیل آن به اشتراک گذاشته شود. مالک سایت دارای محتوای با کیفیت عالی است و همچنین می توانید در جلوی مخاطبین خود به نظر می رسد وقتی که آن را در رسانه های اجتماعی یا لیست در صفحه کیت رسانه خود به اشتراک بگذارید. بسیاری از صاحبان سایت انتظار دارند که در هنگام ارسال آن مقاله را تبلیغ کنید.

نکات بازاریابی مقاله

هنگام ارسال مقالات برای ارسال در سایر وبلاگ ها یا وب سایت ها، مطمئن شوید که آنها عبارتند از:


1) منحصر به سایت شما ارسال مقاله به. صاحب سایت نمی خواهد مقاله را اجرا کند، اگر به جای دیگری ظاهر شود. در حالی که Google ممکن است مجازات محتوای تکراری را نداشته باشد، مقالاتی که در سایتی دیگر نمایش داده می شوند، به خوبی رتبه بندی نمی کنند. برای این مقاله ارزش آن را به صاحب سایت، محتوای باید اصلی باشد.


2) کیفیت بالا که SEO را نادیده میگیرد، اما تنها در مورد جستجوگرها ناراحت کننده نیست. موتورهای جستجو یک منبع ترافیکی موثر هستند، بنابراین مقاله شما باید کلمات کلیدی و سایر روش های نوشتن جستجوگرها را در نظر بگیرد. با این وجود، کلمه کلیدی پر کردن یا نوشتن یک مقاله با ارزش کمی نیز به خوبی رتبه بندی نمی شود. علاوه بر این، پیوندهایی در یک مقاله که Google فکر نمیکند منطبق با سایت است، میتواند منجر به مجازات در پایان شما شود.