در حوزه بازاریابی آنلاین گفته می شود "طلا در لیست است." از طریق لیست ایمیل می توانید با خریداران آینده ای خود تماس بگیرید، تخصص خود را نشان دهید، اعتماد و ارتباط با بازار خود را برقرار کنید و مشترکان را ارسال کنید از طریق قیف خود برای افزایش فروش. این یکی از مؤثرترین روش ها برای ساخت یک کسب و کار خانه سودآور است.

چالش در بازاریابی ایمیل در جذب مردم به نام و ایمیل شماست.



این جایی است که آهنربای سرب وارد می شود


یک مگنت سرب چیست؟

مغناطیس سرب یک آیتم ارزشمند است که بازدید کنندگان وب سایت خود را در مقایسه با نام و آدرس ایمیل خود ارائه می دهند. مردم از طریق ایمیل و لای در مورد دادن آن بیرون می آیند. مغناطیس سرنشین آنها را به چیزی غیر قابل مقاومت می دهد تا آنها را تشویق به اشتراک در لیست ایمیل شما کند.


چه چیزی باعث می شود مگنت سرب بزرگ؟

به سادگی پرتاب یک گزارش رایگان کافی نیست. برای یک آهنربای سرب برای کار نیاز به:


ارزش واقعی و درک قابل توجهی دارد. مگنت سرب شما نه تنها نیاز به کیفیت عالی دارد، بلکه بازار شما نیز باید باور داشته باشد که می تواند در زندگی آنها تغییر کند.

یک راه حل یا یک مشکل برای بازار خود را ارائه دهید. مردم بهترین پیشنهادات را دارند که چیزی را برای آنها حل می کنند.

وعده و ارائه حداقل یک نتیجه. مشترکین باید قادر به استفاده از آهنربای سرب برای رسیدن به چیزی باشند.

بر روی یک مسئله باریک متمرکز شوید. شما مجبور نیستید همه اسرار خود را از بین ببرید. در عوض بر یک جنبه خاص تمرکز کنید که می توانید به حل آن کمک کنید.

تخصص شما را نشان می دهد هدف از آهنربای سرب این است که مشترکان را که بعدا می توانید به آن بفروشید، دریافت کنید. اما حتی اگر آنها در لیست شما قرار بگیرند، اگر بدانند که شما می دانید چه کاری انجام می دهید، خرید نمی کنند.

همیشه سبز باشید در حالی که تمرکز بر روی روندها می تواند برای مشترکان بالقوه جذاب باشد، این امر می تواند به این معنی باشد که آهنربای سرب شما سریعتر و قدیمی تر می شود. ارائه چیزی همیشه سبز به معنی کیفیت آن خواهد شد اضافه بار اضافه شده است. در حالی که ممکن است لازم باشد به موقع آن را بهروز کنید، محتوای برای مدت طولانی ارزشمند است.


دسترسی آسان مغناطیس سرب باید بلافاصله بعد از اینکه مشترکین وارد اسم و ایمیل خود شوند، ارسال می شوند.

فهرست 20 مگنت سرب بزرگ برای ساخت لیست ایمیل شما

آهنرباهای سربی برای اتصال به مشترکین طراحی شده اند، بنابراین آنها باید آزاد باشند. در اینجا 20 ایده ای که می توانید برای ساختن لیست ایمیل خود داشته باشید، وجود دارد.


گزارش: این یکی از رایج ترین آهنرباهای سرامیکی است. آنها در حال نشان دادن تخصص و ارائه اطلاعات مهمی هستند. فقط به یاد داشته باشید که بر روی یک موضوع تمرکز کنید. به عنوان مثال، به جای "چگونگی ساخت رسانه های اجتماعی بعدی"، شما می توانید "چگونه توییتر خود را بعد از 5 دقیقه یک روز ایجاد کنید" ارائه دهید.

کتاب (کتاب کامل یا فصل): کتابهای الکترونیکی اساسا گزارشهای طولانیتری دارند و در بسیاری از موارد قوانین محدودیتهای طاقچه را شکست میدهند. با این حال، نویسندگان با استفاده از کتاب الکترونیکی آزاد و یا بخش مغناطیسی آزاد بخش با موفقیت بزرگ. مربیان و مشاوران با این کار هم خوب عمل می کنند.

وبینار: مغناطیس سرب وبینجر محبوبیت فراوانی یافته است. وبینارها نه تنها تخصص شما را نشان می دهند، بلکه به این دلیل که یک جزء ویدیویی / صوتی وجود دارد، شما می توانید ارتباط قوی تر با مخاطبان خود ایجاد کنید که می توانند شما را ببینند و بشنوند.

کتابچه راهنمای کاربر / کاربرگ: مردم دوست دارند چیزهایی را دریافت کنند که در حقیقت آنها را در راه حل خود کار می کنند. یک کتابچه یا برگه به ​​دست می آید که.