ایمیل رشد می کند و با استفاده بیشتر و بیشتر کاربران و مارک های آن برای ارتباطات تجاری، این بخش همچنان بخشی از زندگی روزمره در همه گروه های سنی است. اما سوال اینجاست: آیا شما به گروه بالقوه خود دسترسی پیدا کرده اید و ایمیل های خود را برای هر کسی که در گروه هدف قرار دارد قابل دسترسی است؟

در مورد افرادی که به صورت بصری به چالش کشیده می شوند چه؟ چگونه افرادی که در شنیدن یا فهمیدن مشکلات خود از ایمیل شما استفاده می کنند؟


خوب، در اینجا برخی از حقایق:


حدود 253 میلیون نفر در سراسر جهان با اختلال بینایی زندگی می کنند که 36 میلیون نفر کور و 217 میلیون نفر دارای اختلال بینایی متوسط ​​و شدید هستند.

نزدیک به 300 میلیون نفر کور رنگی هستند.

افراد با معلولیت با استفاده از فناوری های سازگار و ابزارهایی چون بزرگنمائی صفحه نمایش، سیستم های ردیابی چشم و دستگاه های پیشرفته جوش شیرین با استفاده از وب و ایمیل به همان اندازه که دیگران هستند استفاده می شود.

بنابراین، لازم است که ایمیل ها را طراحی و کد گذاری کنیم که هر کس بتواند بدون در نظر گرفتن هر گونه اختلال جسمی یا ذهنی، دریافت و درک کند.


قابلیت دسترسی در ایمیل چیست؟

دسترسی به ایمیل، تمرین طراحی محتوای ایمیل شما به گونه ای است که موانع را برای مشترکین شما با ناتوانی ها برطرف می کند و به آنها اجازه می دهد، محتوای آنها را درک، درک و ارتباط برقرار کنید. نه فقط برای افرادی که دارای معلولیت هستند، بلکه محتوای در دسترس قابل خواندن، منطقی و قابل استفاده تر از همه است.


دستیابی به معنی استفاده خوب و کاربردی خوب به معنی تجارت خوب است!

ایمیل های خود را در دسترس: بهترین روش ها

بیایید بررسی کنیم که چگونه ایمیل ها قابل دسترسی باشد.


ملاحظات طراحی

طراحی ایمیل و محتوای نقش مهمی در ایجاد آن برای همه دارد. برای رعایت الزامات دسترسی اساسی، ایمیل شما باید موارد زیر را داشته باشد:


نظم خواندن منطقی را حفظ کنید

یک نظم منطقی ایجاد کنید و سلسله مراتب محتوای ایمیل خود را حفظ کنید. صرف نظر از اندازه صفحه نمایش آنها، مشترکین شما باید بتوانند محتوای ایمیل خود را در یک نظم خواندن منطقی مشاهده کنند. این به ویژه برای افراد دارای معلولیت شناختی و مشترکین با استفاده از خوانندگان صفحه نمایش کمک خواهد کرد. همچنین یک دستور منطقی به کاربران کمک می کند اطلاعات سریعتری را بیرون بکشند.


استفاده از فونت های بزرگ و قابل خواندن

در حالی که تنظیم سبک فونت و اندازه ایمیل خود را در ذهن تماشاگران بصری به چالش بکشید. فونت های کمتر از 14pt برای خواندن روی صفحه نمایش دسکتاپ یا لپ تاپ سخت است. متن را به طور مساوی فاصله بگذارید و اندازه آن را در بالای 14pt حفظ کنید تا راحت قابل خواندن باشد. استفاده از سبک های فونت چندگانه و تایپهای کوچک را کاهش دهید که به نظر می رسد چگال است.


محتوای ساده را حفظ کنید

اجتناب از محتوای پر جنب و جوش و نگه داشتن آن را به عنوان ساده و کوتاه که ممکن است. مستقیما به نقطه بروید و از استفاده از طرح و استعاره پیچیده استفاده کنید. اجتناب از توجیه کپی خود و برجسته کردن بخش های مهم پیام خود را برجسته کنید.