حواله ارزی به سراسر دنیا در کمترین زمان

 

حواله دلار

 صرافی آینده روشن ضمن ارائه خدمات ارزی بین المللی و ویژه در خصوص حواله دلار آمریکا ، همواره پیش رو در زمینه فعالیت های بانکی و ارسال پول به سرتاسر دنیا بوده است . امکان انجام حواله ارزی را برای افرادی که نیازمند دریافت ارز در آمریکا هستند یا برای انتقال ارز از ایران به آمریکا مشکل دارند به روشهای متفاوت فراهم نموده است. متاسفانه هنوز مدت ها بعد از برداشته شدن تحریم ها سوئیفت به صورت کامل در ایران اجرایی نشده است.  صرافی آینده روشن با روش های جایگزین مطمئن و سریع و استفاده از آخرین روش های انتقال پول، حواله دلار به آمریکا را انجام میدهد

 

حواله یوان

حواله یوان به چین همیشه متقاضیان زیادی در ایران داشته است. به واسطه تجارت و انتقال پول با حجم زیاد بین ایران و چین خصوصا از مبدا ایران ، یکی از مقاصد اصلی ایرانیان برای تجارت بین تجار ایرانی بوده است. همین حجم از تجارت باعث شده است تا بازرگانان بخواهند مبالغی را با استفاده از امکانات حواله بانکی به حساب‌هایی با مقصد کشور چین در شهرهای مختلف مانند شانگهای، پکن و گوانژو واریز کنند.

 

بانک‌های کشور چین به سیستم‌ها بانکی بین‌المللی متصل هستند و همین امر موجب می‌شود، ارسال پول به حساب‌هایی با مقصد بانک‌های این کشور از ایران از طریق سیستم‌هایی که در دست عموم مردم است، امکان‌پذیر نباشد. همچنین در طول این سال‌ها ایرانیان به دلایل مختلف نیاز گسترده‌ای به ارسال حواله یوان به چین و حساب‌های بانکی این کشور داشته‌اند.

به همین دلیل یافتن روشی مناسب، سریع و مطمئن برای انتقال پول به چین همیشه یکی از مشکلات بزرگ بازرگانان ایرانی بوده است. صرافی آینده روشن با دارا بودن شرکت در چین و حسابهای بانکی در بانکهای داخلی چین قابلیت حواله یوان به چین به هر میزان که شما تجار گرامی  لازم داشته باشید در کمترین زمان و به صورت آنلاین به چین را داراست.

 

حواله یورو

 

حواله یورو به اروپا مخصوصا حواله به آلمان با توجه به گستردگی حجم تجارت بین ایران و اروپا و همچنین وجود دانشجویان ایرانی در اروپا به سرعت در حال افزایش است. ارسال حواله یورو به اروپا کاری سخت و طاقت فرصاست. ما در آینده روشن امنیت نقدینگی شما را تضمین میکنیم. همینطور حواله شما در اسرع وقت به دست طرف مقابل در اروپا خواهد رسید و توانایی ارائه دادن پایین ترین نرخ حواله یورو را داریم.

 

صرافی آینده روشن با داشتن 5 حساب بانکی در کشورهای مختلف اروپایی توانایی انجام حواله به اروپا و کشورهای مختلف اروپایی مانند حواله به آلمان را با کمترین نرخ و سریع ترین زمان انجام می دهد.اگر شما تجار یا خانواده های دانشجویان محترم گرامی به دنبال نرخ رقابتی و یا ارسال حواله یورو به اروپا با کمترین نرخ و مطمئن ترین راه هستید ، صرافی آینده روشن آماده خدمات دهی می باشد.