این یک ماندرا است که چرخ های بازاریابی را در سراسر جهان تبدیل می کند. به طور متوسط ​​یک فرد 0.05 ثانیه طول می کشد تا تصورات و محصول را به بازار عرضه کند، باید به این دوره زمان نیاز داشته باشد. بازاریابان ایمیل تمایل دارند با خط موضوع و پیش هدر متن را امتحان کنند تا نرخ باز شدن را بالا ببرند، اما یک بار که مشترک ایمیل را باز می کنند، آنچه که آنها بعدا بر روی طراحی انجام می دهند، به شدت متکی هستند.

در ایمیل فوق، حتی قبل از خواندن کلمات در ایمیل، توجه شما بلافاصله به مناظر روشن و رنگ آبی بر علیه دریا اسطوخودوس و زرد خفیف می افتد. بعد، متوجه می شوید انیمیشن ظریف گلهایی که به آرامی در هر دو طرف تصویر حرکت می کنند، و هنگامی که حرکت می کنید، در حالی که در سراسر متن نادیده بگیرید، مسیر اسکن چشمی شما به سمت دکمه های رنگی CTA هدایت می شود. این مهم است که طراحی ایمیل برای بازاریابی ایمیل و مهمتر از آن، چگونگی نقش رنگ در بهبود ارتباطات ایمیل است.


انتخاب طرح رنگ مناسب

افزودن رنگ به ایمیل شما به معنی پاک کردن هر رنگ تصادفی از قسمت قابل مشاهده طیف رنگ و ایجاد آن کار نمی کند. طراحان از رنگ های مختلف برای انتخاب رنگ مناسب برای یک ایمیل استفاده می کنند. انتخاب طرح رنگ با انتخاب یک رنگ پایه (به طور کلی رنگ نام تجاری) شروع می شود و رنگ دوم (و سوم) بر اساس رنگ پایه انتخاب می شود.


طرح رنگ آکروماتیک: از واژه یونانی "chroma" گرفته شده، آکروماتیک تقریبا به "رنگ ناخوشایند" یعنی طرح رنگ سیاه و سفید تبدیل می شود. در این نوع طرح رنگی، متن سفید در یک پس زمینه سیاه و سفید برای ایجاد یک اثر هنری و همچنین نگاه پاک و حرفه ای استفاده می شود.

در این ایمیل توسط سامسونگ، یک دکمه CTA سفید مخالف با پس زمینه سیاه و سفید در نیمه بالای صفحه است که باعث ظرافت ظرافت می شود.


طرح های رنگی تک رنگ: همانطور که بیان می شود، این طرح رنگ دارای یک رنگ اصلی و تغییرات مشابه است. حتی اگر این متناقض وجود نداشته باشد، رنگ رنگی یک رنگ تمیز و جلا را فراهم می کند.