LinkedIn یک منبع با ارزش برای حرفه ای ها و حرفه ای ها است تا بتوانند به شبکه، منابع و پشتیبانی، و ایجاد ارتباط با مشتریان، مشتریان و شرکای بالقوه. این ایده آل برای صاحبان کسب و کار خانگی، مترجمان آزاد و telecommuters ایده آل است، زیرا می تواند به آنها برای ایجاد کسب و کار و شغلی خود کمک کند و از ایجاد احساس انزوا جلوگیری کنند.


پیوند چه چیزی است؟

LinkedIn یک شبکه اجتماعی است که به طور حرفه ای برای متخصصان حرفه ای و حرفه ای برای اتصال طراحی شده است. بیش از 65 میلیون نفر از متخصصان LinkedIn برای پرورش شغل و کسب و کار خود استفاده می کنند. بر خلاف دیگر شبکه های اجتماعی که ممکن است شما با هرکسی و هرکسی دوست باشید، LinkedIn درباره ایجاد روابط استراتژیک است. تعداد افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید اهمیت کمتری نسبت به افرادی که با آن ارتباط برقرار می کنید، کمتر است. در واقع، LinkedIn زمانی که شما 500 را داشته اید تعداد اتصالات واقعی خود را نشان می دهد، زیرا کیفیت آن، و نه کمیت است.


این سایت دارای اعضای تنها در مورد هر صنعت و کشور قابل تصور است. در واقع، بسیاری از مدیران فورچون 500 در LinkedIn هستند. این سایت دارای تبلیغات خاصی است، اما به عنوان سایر سایت های شبکه به عنوان تهاجمی نیست.


کار بسیار شبیه به مفهوم "شش درجه جدایی"، شما با پیوستن به کسانی که می شناسید و می شناسید و از طریق آنها شبکه ای بزرگتر را برای به دست آوردن منابع، پیدا کردن کار آزاد یا مشتریان و ایجاد اتحاد و مشارکت .


 LinkedIn ایده آل برای ایجاد اتصالات برای کار آزاد، پایه مشتری، شرکای بالقوه، و یا به سادگی برای حفظ فرصت های شغلی شما باز است.

چقدر سخت است که یاد بگیرید چگونه از LinkedIn استفاده کنید؟

LinkedIn پلت فرم و سیستم خود را متفاوت از دیگر شبکه ها است، اما یادگیری نحوه استفاده از LinkedIn هیچ دشواری نسبت به یادگیری نحوه استفاده از هر سایت دیگر شبکه اجتماعی نیست.



شما با ایجاد یک حساب کاربری و پروفایل شخصی LinkedIn شروع می کنید.


با این حال، شبکه در LinkedIn بسیار متفاوت است. شما اعضای ارسال ویدیو گربه و یا عکس از آنچه که آنها برای شام ساخته شده پیدا نمی کند. LinkedIn یک سایت برای حرفه ای ها است، بنابراین همه چیز به سمت حرفه ها و کسب و کار متمرکز است. همانطور که نمایه خود را ایجاد می کنید و به دنبال ارتباطات، تاییدیه ها و توصیه ها هستید، می خواهید حرفه ای باشید.


ایجاد نمایه LinkedIn شما

همه چیزهایی که لازم است شروع کنید، ایجاد ورودی LinkedIn است. شما همچنین می توانید به یکی از اشتراک های پرداخت شده LinkedIn ارتقا دهید؛ حرفه ای حق بیمه، کسب و کار پلاس، یادگیری LinkedIn، ناوبری فروش (3 سطح)، و Recruiter Lite. با استفاده از خدمات رایگان اساسی برای بسیاری از صاحبان کسب و کار خانگی کافی است و به شما امکان می دهد تا از ویژگی های زیر استفاده کنید:


داشتن مشخصات حرفه ای مهارت ها، تجارب و موارد دیگر

بینش محدودی راجع به افرادی که مشخصات شما را مشاهده کرده اند

قابلیت مشاهده 100 نمایه در هر جستجو

توانایی ذخیره 3 جستجو

به روز رسانی برخی از این ویژگی ها را افزایش می دهد از قبیل دیدن اطلاعات بیشتر درباره نمایندگان شما، تعداد نمایه ها در هر جستجو و تعداد جستجو ها. علاوه بر این، ارتقاء می تواند شامل ویژگی های اضافی مانند اعتبار InMail، که به شما اجازه می دهد تا افرادی را که به شما متصل نیستند، و افرادی که از فیلتر های حق بیمه استفاده می کنند، سریع و آسان تر جستجو کنید.

پس از ثبت نام برای یک حساب کاربری LinkedIn، یا رایگان یا پرداخت شده، می توانید پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، این یک وبسایت حرفه ای است، بنابراین مهم است که اطلاعات در نمایه شما نمایندگی کسب و کار یا حرفه شما باشد. LinkedIn جایی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها یا تصاویر مهمانی کودک نباشد


برخی از مواردی که می توانید به یک نمایه اضافه کنید عبارتند از اصول رزومه کاری، خلاصه ای از خودتان، اطلاعات تماس شما، پیوند ها به وب سایت و / یا وبلاگ شما، کارفرمای قبلی، کتاب هایی که نوشته اید، پروژه هایی که در آن کار کرده اید ، و بیشتر. فراموش نکنید که یک تصویر حرفه ای اضافه کنید، زیرا مردم تمایلی به ارتباط با کسی بدون عکس ندارند.


از آنجا که نمایه LinkedIn شما مانند رزومه یا کارت بازرگانی است، اساسا یک ابزار بازاریابی است. به همین دلیل، در نظر بگیرید که یک نمایه سودمند را بنویسید، بنابراین شرکای بالقوه می توانند مزیت کار شما را درک کنند.


هنگامی که نمایه شما کامل می شود، می توانید آن را منتشر کنید و به دنبال "اتصالات" باشید. یک اتصال شخصی است که می دانید یا می خواهید بدانید. اساسا، این ایده این است که با اضافه کردن افراد در دایره حرفه ای خود و ایجاد شاخه ای از ارتباطات خود، ارتباطات مستقیم خود را به همان اندازه ایجاد کنید. ارتباطات شما همچنین می توانید مقالاتی را برای سایر حرفه ای هایی که ممکن است در جلسه حضور دارند، ارائه دهید. اتصالات همچنین می تواند شما را برای مهارت ها و توصیه های خود را به شما ارائه دهد.


چگونه LinkedIn می تواند به شما کمک کند کسب و کار خانگی خود را

LinkedIn به شما اجازه می دهد تا:


یک کارت رزومه کاری و کارت آنلاین داشته باشید که در آن مشتریان بالقوه، مشتریان و شرکای سرمایه گذاری مشترک می توانند در مورد شما یاد بگیرند و با شما ارتباط برقرار کنند

توصیه ها و توصیه های آنلاین برای توانایی های حرفه ای و شخصیت خود را دریافت کنید

معرفی به مشتریان بالقوه، مشتریان یا همکاران خود

جستجوهای موجود در سایت های عضو در وب سایت LinkedIn قرار دهید. در حالی که شما همچنین می توانید در وب برای مشاغل جستجو کنید، از طریق LinkedIn، مزیت بزرگ این است که بسیاری از پست های شغلی منحصر به LinkedIn هستند: آنها در جاهای دیگر تبلیغ نمی شوند. این پست ها اغلب نیاز دارند که شما یک یا چند توصیه LinkedIn داشته باشید. علاوه بر این، شانس وجود دارد که کسی در شبکه LinkedIn شما در حال حاضر در آنجا کار می کند یا کسی را می شناسد که شما را در یک مصاحبه به شما می دهد.

پیوستن به گروه های مختلفی که با منافع شما سازگاری دارند و در بحث ها شرکت می کنند. داشتن یک گروه مشترک با یکی دیگر از کاربران LinkedIn یکی از راه هایی است که می توانید دیگران را به شبکه خود دعوت کنید. هر بحث گروهی شامل لیست کارهای خود است. علاوه بر این، این مکان برای به اشتراک گذاشتن تخصص شما و ایجاد اعتماد و آرامش لازم برای پرورش مشتریان و مشتریان جدید است.