بازاریابی محتوا یکی از موثرترین راه های کسب و کار شما در خانه است. این می تواند تخصص شما را نشان دهد، مقرون به صرفه و قابل توزیع است.


چالش بازاریابی محتوا این است که زمان لازم برای ایجاد آن، به ویژه از آنجایی که Google محتوای منحصر به فرد را بیش از محتوای تکراری ترجیح می دهد.


راه حل این است که فرم جدیدی از محتوا از مواد موجود به نام "repurposing" ایجاد شود.


چرا باید محتوای شما را دفع کنیم؟

بازاریابی محتوای نه تنها موجب صرفه جویی در وقت و پول شما می شود، بلکه آن را نیز:


نتایج جستجوی ارگانی را بهبود می دهد: محتوای متنوعی که روی سیستم عامل های مختلف منتشر می شود، به عنوان یک لینک برای بهبود جستجوگرها و شانس بیشتری برای جستجو در موتورهای جستجو فراهم می شود.

به شما امکان می دهد تا به بازار هدف برسید: بازنویسی محتوای نه تنها به معنای تبدیل یک پست وبلاگ به فرمت دیگر بلکه بازنویسی مطالب برای مخاطبان خاص است. به عنوان مثال، اگر شما یک کارشناس کاهش وزن هستید، می توانید 5 نکته برای خوردن بهتر برای وبلاگ خود بنویسید، و سپس آن را به عنوان 5 نکته برای خوردن بهتر مادران برای یک وبلاگ مادری، و 5 نکته برای خوردن بهتر برای نوزاد بنویسید. بومرها برای وبلاگ بازنشستگی.

حضور آنلاین شما را گسترش می دهد: بازنویسی محتوای همچنین اجازه می دهد که محتوای شما در سایت های دیگر ظاهر شود، در نتیجه گسترش آنلاین حضور شما و افزایش فرصت هایی که می توانید پیدا کنید.

مخاطبان جدید به دست می آید: در حالی که افزایش حضور آنلاین شما، داشتن محتوای شما در مکان های مختلف ظاهر می شود، شانس هایی را که توسط افرادی که قبلا در معرض تخصص شما قرار نگرفته اند، افزایش می دهد.

قدرت / اعتبار شما افزایش می یابد: محتوای شما در مکان های دیگر ظاهر می شود و شما می توانید به عنوان یک متخصص تنظیم کنید که می تواند قدرت و اعتبار شما را افزایش دهد.

زندگی جدیدی را به محتوای قدیمی تبدیل می کند: به روز کردن یا تبدیل محتوای موجود به فرمت جدید، راهی عالی برای احیای مواد قدیمی است که ممکن است یک بار محبوب شده باشد، اما در طول زمان تحت محتوای جدید از دست داده است.

14 راه مقابله با محتوا آنلاین

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید محتوا را بازنویسی کنید و گزینه های جدید به طور مرتب ظاهر می شوند. در اینجا لیستی از 14 ایده برای استفاده مجدد از محتوای شما وجود دارد:


فیس بوک زنده و / یا Pariscope: ویدئو زنده به طور فزاینده ای محبوب است. شما می توانید پست جدید وبلاگ یا محتوای دیگر خود را دریافت کرده و یک بروزرسانی واقعی انجام دهید.

گرافیک رسانه های اجتماعی: اگر شما دارای نکات یا قدم های محتوا هستید، می توانید مراحل را لیست کرده و در Pinterest یا دیگر رسانه های اجتماعی پست کنید. یا شما می توانید یک نقل قول و گرافیکی برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی بگیرید.

Linkedin: بسیاری از مردم نمی دانند که شما می توانید مقالات خود را در LinkedIn ارسال کنید. شما حتی می توانید فیلم ها، آهنربای سرب و غیره را اضافه کنید.

Infographic: محتوای خود را به یک Infographic تبدیل کنید، که در آن تمام ایده ها و اطلاعات شما به صورت بصری ارائه می شوند.

پادکست: شما می توانید مطالب خود را به یک صوت تک تبدیل کنید یا آن را به خط پادکست خود اضافه کنید. ارائه هر دو نسخه صوتی و متن از مطالب شما یک راه عالی برای ارائه محتوا بر اساس آنچه بازدید کنندگان ترجیح می دهند (خواندن و گوش دادن).

نمایش اسلاید: ایجاد اسلایدها برای هر یک از نقاط اصلی محتوای خود و به اشتراک گذاری آن در سایت های ارائه شده مانند Slideshare.

ویدئو: ویدئو به طور فزاینده ای محبوب شده است. شما به راحتی می توانید نمایش اسلاید خود را (# 6) به یک ویدیو تبدیل کنید. یا شما می توانید یک ویدیو عمل زنده (شما در مقابل وب کم خود را نشسته) یا ترکیبی از اسلاید و عمل زنده را انجام دهید. نه تنها می توانید ویدیو خود را در YouTube قرار دهید، بلکه از آنجا می توانید آن را به وب سایت خود منتقل کنید و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


وبینار: محتوای خود را به یک وبینار رایگان تبدیل کنید که می توانید از آن برای ساختن لیست ایمیل خود یا تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده کنید. وبینارها را می توان ذخیره و به عنوان یک ویدیو (# 7) نیز ارسال کرد.

مگنت سرب: محتوای خود را به یک مگنت سرب اضافه کنید یا آن را دوباره بارگذاری کنید تا لیست ایمیل شما ایجاد شود.

اضافه کردن به ایمیل کمپین: شامل مطالب خود را در پاسخ خودکار ایمیل خود و یا یک کمپین ایمیل هدفمند است.

کتاب / راهنمای: مرور و جمع آوری بهترین مطالب خود را به یک کتاب یا راهنمای که شما می توانید فروش، و یا ارائه به عنوان بخشی از آهن رشته خود را.

مقالات اسپینیوف: مقالات را بازنویسی کنید تا به بازارهای خاصی برسید، یا مقالههای طولانی را که موضوعات زیر را به شکل خود محتوا تبدیل می کنند، شکستن دهید.

چک لیست و یا قابل چاپ: مردم مانند چیزهای رایگان است که به آنها کمک می کند. اگر با محتوای شما متناسب باشد، یک چک لیست یا قابل چاپ ایجاد کنید. به عنوان مثال، وبلاگ های غذایی اغلب دارای کارت های دستورالعمل قابل چاپ با پست های وبلاگ خود دستور غذا هستند. اگر یک پست وبلاگ بطور گام داشته باشید، می توانید یک چک لیست ایجاد کنید.

یک برنامه اضافه یا ایجاد کنید: بیشتر و بیشتر افراد در محتوا در دستگاههای تلفن همراه خود دسترسی پیدا می کنند. داشتن برنامه ای که می توانید محتویات خود را ارسال کنید، برای پیروان وفادار شما آسان است تا به آنچه که شما ارائه می دهید، به روز باشید.

شروع به محتوا کنید

محتوای بازاریابی نسبتا آسان است، اما برنامه ریزی و جمع آوری ابزارها را انجام می دهد. سریعترین راه برای استفاده مجدد از محتوای شما، کار با محتوای موجود است. در اینجا این است که چگونه:


لیستی از محتوایی را که قبلا داشته اید ایجاد کنید تمرکز بر محتوا که با بررسی تجزیه و تحلیل شما محبوب است. همراه با محتوایی که در حال حاضر محبوب است، آمار آمار محتویات قدیمی را که هنوز ارزش دارند، بررسی کنید. به عنوان مثال، مقاله ای که اخیرا اجرا کرده اید ممکن است بیشترین نمایش را در این هفته داشته باشید، اما اگر آمار خود را در طول سال گذشته بررسی کنید، ممکن است مقاله ای را پیدا کنید که بازدید کننده سایت شما را به خود جلب کند. هنگام فهرست محتوای خود، مطمئن شوید که همه نوع از شما را شامل می شود از جمله پست های وبلاگ، فیلم ها، کتاب ها و غیره

تصمیم بگیرید که چگونه می توانید مطالب را به روش دیگری استفاده کنید. برای مثال، آیا می توانید اطلاعات را از کتاب خود بیابید و یک پست وبلاگ ایجاد کنید؟ آیا می توانید یک نمایش اسلاید یا ویدیو از مقاله خود ایجاد کنید؟ آیا می توانید یک مقاله را تجدید نظر و پیشنهاد یا فروش به یک رسانه آنلاین دیگر کنید؟ از لیست گزینه های بازپرداخت بالا در بالا استفاده کنید تا ایده های خود را در مورد چگونگی بازاریابی محتوای موجود خود داشته باشید.