تا به کتاب فروشی وارد شدید و اولین کتابی را که دیدید خریداری کردید و هیچ چیزی درباره این کتاب دانستید؟ هرگز! شما فقط با برداشتن این کتاب علاقه مندید. اولین غریزه شما این است که طرح را بررسی کنید. اگر از روزنامه های برجسته ای که در جلد کتاب چاپ شده اند، توصیفاتی داشته باشید، تمایل دارید آنها را نیز بخوانید. بعد، تلفن خود را بیرون بکشید و بررسیهای Goodreads را بررسی کنید. هنگامی که شما راضی هستند، شما را خرید و راه رفتن از فروشگاه خوشحال است. این چطور یک کمپین سرپرستی کار می کند. این به چشم انداز شما یک ایده روشن در مورد مارک، به طوری که آنها کمک به آنها را از نظر به مرحله تصمیم گیری حرکت می کند.


منجر به پرورش منجر به خرید 47٪ بیشتر از کسانی که بلافاصله خرید.


وقتی کسی از وبسایت شما بازدید می کند، همیشه این کار را نمی کند چرا که آنها ذهن خود را برای خرید از شما ساخته اند. در حقیقت، بسیاری از رهبران شما در بالای یا در وسط قیف فروش قرار دارند. آنها هم در مرحله تحقیق هستند، به این معنی که آنها نمی خواهند بیشتر در مورد شما بدانند یا آنها در مرحله بررسی قرار دارند، به این معنی که آنها هنوز هم نیاز به فکر کردن دارند قبل از خرید.

شما باید بر اساس یک استراتژی الکترونیکی که به رهبری فعال در حال وارد شدن است، کمک کنید که منجر به مشتریان خود شوید.


چطوری پرورش دهنده سرطان کمک می کند

شرکت هایی که منجر به رشد آنها می شوند فروش 50٪ بیشتر می شود. پرورش سرب به شما اجازه می دهد تا با چشم انداز خود ارتباط برقرار کنید، آنها را درگیر کنید و اعتماد آنها را به دست آورید. بیایید ببینیم که چگونه پرورش سرب به شما کمک می کند به عنوان یک کسب و کار:


بلافاصله اتصال: شما می توانید بلافاصله اتصال و به رهبران خود پاسخ دهید. هر چه سریعتر پاسخ دهید، شانس بیشتری برای تبدیل سرب به مشتری است.

تخصص خود را نشان دهید: هنگامی که برای خبرنامه خود ثبت نام می کنید، آنها به سختی از آنچه شما انجام می دهند آگاه هستند و چرا آنها باید شما را انتخاب کنند. کمپین پرورش پرستی به شما یک پلت فرم برای نشان دادن تخصص شما می دهد.

درک چشم انداز: اگر شما می دانید آنچه چشم انداز شما علاقه مند است، شما می توانید آنها را به راحتی تکمیل خرید.

قسمت های درد را شناسایی کنید: این به شما کمک می کند محتوای مناسب را ارائه دهید. بسته به نحوه پاسخ آنها، می توانید بیشتر ارتباط برقرار کنید و آن را به فروش تبدیل کنید.

فرصت هایی برای بخشیدن: دو چشم انداز زمانی که ایمیل شما را می بینند، به همان شیوه رفتار خواهند کرد. پرورش سرب به شما کمک می کند تا مشخص کنید که چگونه چشم انداز شما احتمالا رفتار می کند و ایمیل را بر اساس آن تقسیم می کند.

تصور کنید که ایمیل های پرورشدهنده را به صورت دستی هدایت کنید. این فقط هزینه زیادی برای شما ندارد، بلکه هزینه زیادی نیز برای شما به ارمغان می آورد. اتوماسیون به شما کمک می کند تا ایمیل های مربوطه را در زمان مناسب به مخاطبان مناسب ارسال کنید. هنگامی که شما کمپین هایی را ایجاد می کنید که با نیازهای مخاطبان شما مرتبط است، احتمال بهبود تبدیل شما بالا است.


ایمیل های هدفمند به شما در رسیدن به مخاطبان خود کمک می کنند تا زمانی که احتمال بیشتری برای باز کردن آنها وجود دارد. اگر از اتوماسیون ایمیل استفاده می کنید، فقط باید یک کمپین ایجاد کنید و کار انجام شود. شما می توانید بر کسب و کار اصلی خود متمرکز شوید، در حالی که منجر به هدف شما شده و متقاعد شده است که تبدیل شود.


یک کمپین بازاریابی ایمیل کار می کند تنها زمانی که شما می توانید نرخ باز و تعامل را کنترل کنید. بسته به معیارها، شما می توانید آنچه را که خواننده علاقه مند است شناسایی کنید و بر اساس آن محتوا و اطلاعات خود را ارسال کنید.


Segmentation ممکن است بر اساس معیارهای شما، برای ارسال یک ایمیل هدفمند تر و شخصی تر است.


در نهایت، تیم فروش شما می تواند بر روی تبدیل منافع کیفیت که توسط کمپین های ایمیل تقویت می شود تمرکز کند.


اگر گیرنده مشترک، بدون قصد خرید به زودی، کمپین های ایمیل شما می تواند نام تجاری خود را در بالای ذهن قرار داده و به تدریج به سمت حرکت آنها در کنار قیف فروش حرکت کند.